Nu e de mkt

Igår va jag på base från kl 11 till 21. Vi repade och sydde kläder hela dagen. Tiden räcker liksom inte till för allt man ska göra, trots att vi har två hela dagar kvar att jobba. Idag är det repetiotioner hela dagen. Först är det min koreografi "Fresh", sen Vals, sen Malins tror jag, Hans Marklund och sen Vals igen och sen är det Genrep. Kan hända att de lägger in nåt extra i sista sekunden. Vi kommer va på base från 11 - ca 23 och repa gärnet hela dagen.

Önska mej lycka till. =D Och kom och kolla på showen på Tisdag kl 20 på Maxim. Men man måste ju ha biljett förståss, säg till mej så fixar jag. Den kostar 130 kr för parkett och 100 kr för balkong.

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0