Prestationsångest

Varför är det svårt att leva upp till sina egna förväntningar på sej själv, och så fort man inte gör det så trakasserar man sej själv psykiskt istället för att inse att man har haft en dålig dag och att imorgon blir det en ny dag där man kan ta nya tag. Tänk när man var ett barn och det största problemet för en var den där glassen man ville ha men inte fick. Dessutom kände man sej lätt som en fjäder. Nu känner jag mej tung som en flodhäst och idag kunde jag inte ens göra en tendu på baletten utan att misshandla mej själv psykiskt. Nej, dålig dag. USCH. Men imorgon är en annan dag då jag ska ta nya tag. Här kommer ett till gulligt kattklipp för att lätta upp stämningen lite. Jag blir gladare när jag tittar på de här technokatterna. =D så söta.


PS! Alex jag älskar dej så mkt. Du finns alltid där och stöttar mej. Du e bäst! Och tack Nicole för lite stöttande ord. De hjälpte. Du kanske märker det... <3

Kommentarer
Postat av: Laura

hahaha såå söta :D visst blir man glad :)

2010-05-04 @ 20:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0