Repetitioner hela dagarna

Nu börjar de hela repdagarna. Imorgon har vi repetitioner hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen. På söndag är det rep 11-24 dessutom repar vi hela måndagen och hela tisdagen. Det kommer bli galet mycket, men jag ska inte klaga, det är jättekul. Det är väldigt mycket drama runt Val Suarez koreografin just nu men det kommer att lösa sej... Det ska lösa sej.

Idag har vi firat min pojkes födelsedag. Han fyller 21 år på söndag, men då jobbar han och jag repar så vi firade idag istället. Han fick sina presenter, han blev jätte glad. En lättnad för mej då vi brukar ge varandra så fina presenter, men jag hade inte riktigt råd i år.



Nu har vi suttit och ätit en god middag och sitter på deras nyligen inglasade balkong och glassar. Snart ska jag gå och lägga mej för att klara av morgondagens äventyr på base23.

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0