Showen i söndags och packvecka

Hej bloggen! I söndags va de shower med kühlers. Det gick bra. Så skönt att det är över dock, för eftersom det va första gången jag arbetade bakom en kühlers show så visste jag inte riktigt mina uppgifter o så, men det gick jättebra. Eleverna va jätteduktiga och fina.



Här är barnmusikal gruppen jag va med och hjälpte bakom scenen.



I logen fick jag och karro massage utav de fina barnmusikal eleverna. Carro fick lite ont då honn hade en hel del knutar i ryggen... =p



Igår (måndags) började jag jobba som packflicka / vikarierande vaktmästare på mammas skola sweja. De ska byta lokaler ett tag så jag ska hjälpa med att packa lådor eftersom vaktmästaren så lämpligt blev sjuk till denna krävande vecka på sweja. Alltid bra med lite extra jobb.

Inatt sov jag 11 timmar och jag hade gärna sovit lite till ifall det inte va så att jag va tvungen att gå upp till jobbet igen. Sweja hela veckan... Sedan åkte jag och undervisade till tio på kvällen. Nu har jag ätit pizza som fanns hemma när jag kom hem. Underbart, hur länge har jag inte trånat efter pizza.

Nu ska jag sova <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0