Stolt dansfröken och RAW

Jag var på kühlers dansföreställning ikväll. Det fanns en hel del nr som var bra. Älskade till exempel avatar och skönheten och odjuret. Det var verkligen en välanpassad och väl planerad föreställning. Jag blev så stolt över mina elever. Det var så väldigt rent och synkat. De va verkligen supertajta. Ja satt och log hela numret. Det var så bra!

Efter föreställningen gick vi lärare upp till en liten vip restaurang i göta lejon och satt och åt och hade det mysigt. Sen efter ett tag kom en kille och sa att "Nu är det andra halvan på RAW comedy club och ifall ni vill så får ni smita in och titta". Alla lärare satt lite kvar och pratade meddans jag och Carola snabbt smet in i salongen och tittade. Det var Björn Gustafsson och Henrik Schyffert som körde. Björn Gustafsson, som normalt är min stora favorit (det tar emot att säga) var lite utav en besvikelse. Henrik Schyffert var riktigt bra men favoriten var faktiskt programledaren, som jag inte vet vad han heter. Nu e jag hemma i alla fall och ska snart sova. Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0