Blir gaaalen!

Jag är så trött på detta nu. Jag orkar inte tvätta, jag orkar inte städa, jag orkar FRAMFÖRALLT inte sortera massa grejer, och det mest underbara eller rättare sagt mest irriterande är att jag har fortfarande kvar att sortera det jag allra minst orkar sortera, mina väskor... Grrrr! Nej jag dör på det här nu. Jag önskar att man hade en dator som man kunde sköta allt ifrån istället, olika knappar för att lägga de olika sakerna i lådor, slänga eller lämna hemma, dessutom en knapp för att rengöra föremålet. Tänk vad mycket enklare det hade varit. Nej, jag har för mycket att göra. Jag kan inte sitta framför datorn hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: n.

Haha, vännen då. Måste du ha med dig ALLT på en gång? Kan du inte komma tillbaka i helgen och packa lite mer? :) One step at the time.



(ps. vill du ine behålla några väskor är jag All For it!) <3

2010-11-29 @ 08:54:46
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0