Hej igen

Förlåt för extreemt dålig uppdatering... Har varit mycket nu. Idag har jag varit på dance & gym shop och köpt en massa skor. Tänk vad irriterande att när ett par skor försvinner eller går sönder, så ska det hända med alla mina skor. Nu har jag köpt ett par nya balettskor, ett par footundeez (små tåskor för att kunna dansa barfota) och ett par dansklackar med mjuk sula i guld =D. För alla er danslärare som inte visste det så har vi 20% rabatt på dance&gymshop. Jag har gått omkring och sagt att "jag dansar på Base23" eller "jag dansar på stage på lidingö" och fått 10% rabatt, då jag egentligen har haft möjlighet till 20% rabatt för att jag har undervisat i mer än 5 år... SUCK! Jaja, det är bra att jag vet det nu iaf.



Den här veckan på skolan har faktiskt varit riktigt rolig. Det är kul att få träffa kompisar igen. Dessutom har vi börjat få Emilio Perrelli i jazz och det är verkligen sjukt kul och nyttigt, många många snurrar och många många hopp. It's hilarious. Så nu börjar veckorna rulla iväg på balettakademien. Nu är det bara 3 veckor kvar tills att jag och Alex ska flytta till Hagsätra.

Påväg till skolan, en vacker morgon.

Larsan påväg uppför trappan.

Jag i min röda outfit.

Idag träffade jag och mamma Victór och Tanya (på bilden). Victór är mammas kusin från Mexico. Min mormors syster, Mariann, bor nämligen i Mexico och gifte sej med en Mexicansk man, Raul. Så mamma har fyra kusiner från Mexico, Martin, Andrés, Victór och Oscar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0