Hiphop philippa

Åhh, jag har varit så extremt trött idag! Jag har inte alls haft en särskilt bra dag. Allting har varit kaos. Jag har bara känt mej deppig och trött på allt. Suck jag hatar de dagarna. Sen nu när jag kommit hem från skola och jobb och satte på mej extremt stora mjukiskläder så kände jag mej genast lite bättre, som om jag hade kommit tillbaka i mej själv, mej själv som hiphopare. Jag borde dansa mer street. Det mår jag bra utav. Bara freestyla lite, någon gång i veckan eller så. Det är så skönt att få ut aggressioner, att få ta i med musklerna ordentligt och... ja, jag vet inte hur jag ska förklara det... Det är ALLDELES, ALLDELES.. Underbart =D

Sov Gott, Yo =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0