Lite nytta

Nu har jag gjort lite nytta idag i alla fall, inte bara legat och latat mej. Jag har myst med en suuupergosig katt (han e iaf gosig när han vill ha mat...), Frasse. Dessutom har jag sorterat böcker som ska stanna hemma på Lidingö, som ska slängas eller som ska med mej till Hagsätra. Dessutom har jag gått igenom notpärmar och papper från grundskolan och gymnasiet. Jag hittade en bok med några låtar jag skrev när jag var liten, ett pappershäfte med schema och ritning på globen till Lucia veckan och ett gammalt manus till en teaterföreställning jag hade en stooor roll i när jag gick i antingen ettan, tvåan eller trean. Och nej inte gymnasiet. Jag spelade "älvan" och hade en vit klänning på mej med vitt tyll som det var guldiga små stjärnor på. Jag kommer ihåg att jag kände mej såååå fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0