När mörkret faller

Jag har aldrig känt så mycket känslor av en film. Jag har aldrig blivit så förbannat arg, äcklad, illa berörd och liksom känt sån sjukt stor frustration som jag kände utav den här filmen. Jag blir så arg och ÄCKLAD utav människor som lever på denna jord. Hur kan man göra sådana här grejer. Se på när ens dotter blir överkörd, till och med putta henne ut i vägen för att hon ska dö, bara för att hon kanske har legat med en man... Jag började gråta i panik och chock efter just denna scen, och det finns en hel del andra scener som är heelt fruktansvärda som jag såg från den. Jag orkad inte se hela filmen, men jag tror att det är viktigt att inte blunda för detta. Jag vet att film inte är på riktigt, men dessa händelser sker på riktigt!! Att det är katastrofalt är en total underdrift.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Philippa!

Satt och hängde runt på facebook, och klickade in på din blogg. Ville bara säga att jag också satt också och kollade på denhär filmen, tills den där scenen vid motorvägen. Efter den pallade jag inte mer, det var helt sjukt verkligt på nåt sätt. Fick också värsta paniken och kunde inte sova hehe. Håller med dig om att såna här händelser är mer än katastrofala!!



Kramar

Annelie Sarocchi

2010-12-03 @ 10:26:15
URL: http://whatsgoingona-lie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0