Niklas Tour

Satt och tittade på världscupen i simning och så helt plötsligt så ser jag min gamla klasskompis Niklas Tour som tävlar. Vad sjukt. Jag visste ju att han höll på med simning och att han var riktigt duktig, men vad coolt att han verkligen lyckades.



Nu sitter jag och tittar på dammsugare. Det känns verkligen sjukt konstigt.. en dammsugare.. haha. Galet. Jaja iaf. Eftersom jag har problem med astma så tror jag att den där vattenfiltrerande dammsugaren från TV-shop faktiskt skulle vara bra. Jag vet, jag vet, man ska inte lita på TV-shop. Det är därför jag försöker gå in på internet och kolla tester, fungerar den verkligen? Det sjuka är att man får två helt olika sidor, en sida som säger att den suger hårt och en annan som säger att det var mitt bästa köp någonsin. Kan ju vara ett säljknep från båda sidor. Men som astmatiker tycker jag att det vore super att ha en sådan, om den fungerar... E de någon som vet något om den?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0