På Fridhemsplan

Jag är superpigg och vill bara iväg och fixa med en massa saker och gå på promenad i friska luften. Men min pojkvän som e precis som en gammal gubbe sitter i fåtöljen och är seg som en gammal sirapskaka. Suck. Jag får heller inte gå iväg själv för "vi ska ju va me varann idag. jag vill va med dej".

Jag måste köpa ett par hörlurar. Mina gamla inear lurar e borta. De var denon hörlurar, de bääääästa någonsin! Så typiskt att man ska tappa bort dem. Så idag ska jag iväg till HIFI butiken och kolla ifall de fortfarande inns kvar, (jag hoppas verkligen det och att de inte e allt för dyra). Men butiken stänger väl kanske innan Alex e på sina fötter... Jag smyger nog ut när han sitter på toa... =P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0