Slut på höstlov

Nu är höstlovet slut, så imorgon börjar skolan. Jag har hunnit göra en hel del förutom att bara slappa. Jag har packat böcker, filmer, skor, köksartiklar, smycken, CD skivor, sorterat och slängt kläder med mer. Jag känner mej lite panikslagen eftersom den enda egentliga tiden jag har att packa på är nu, sen kommer jag inte att ha lika mycket tid. Så då tänker man att, ja då packar jag väl nu... Nej, det är inte så enkelt. Jag kan ju inte packa alla mina saker eftersom jag behöer det allra mesta under denna månaden när jag fortfarande bor hemma. Jag har iaf packat nästan allt som jag inte använder och en del saker får jag helt enkelt strunta i att använda under den här månaden.

Nu till annat, PANIK! Jag börjar skolan imorgon vilket innebär blod, svett och tårar. Nu har vi 5 veckor kvar innan jullovet, och vi musikalare går en liten extra vecka efter alla andra, då tokrepeterar vi till våran musikal. Det gäller att tagga till. För imorgon börjar vi med Danshistoria klockan 9, sen blir det balett och modernt och till sist mötestid, ingen aning om vad vi ska göra då.

Nu ska jag lägga mej och titta på en film. Efter det ska jag sova. Måste verkligen få sova ut inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0