The last airbender

Filmen var helt okej. Kanske lite barnslig för min smak som 21 åring, men helt okej. Det var en nickelodeon produktion, de hade gjort en film utav en barnserie "Aang, den siste luftbendaren". Eftersom jag är så frrrruktansvärt barnslig så har jag självklart sett den serien. Ganska rolig serie men lite mer för killar än tjejer (nu ska man ju inte döma så, men det är mycket häftiga slagsmål, sånt som inte jag riktigt faller för) och ganska så barnslig. Men filmen blev lite mer mogen vilket det ifs alltid brukar bli, men den här filmen var faktiskt bra. Jag skulle faktiskt kunna tänka mej se fortsättningen. Inte på bio då kanske...















Jag ger the last airbender:

För mej:      
För killar som e 8-13 år:    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0