1,5 lediga dagar

Så skönt att vara hemma igen. Idag har jag jobbat på base23 och innan det var jag och Therese på en hårsalong och skulle vara hårmodeller, men vi kände inte riktigt att den stilen på hår skulle passa oss, så frisören ville inte klippa oss för att vi verkade så osäkra. Haha. Men de fick våra nr iaf och de ville använda oss till nästa års collection. De gillade våra ansikten sa de. Hihi. "Beautiful face, beutiful eyes" sa han till mej när vi pratade ensamma. Scooore! Sen pratade vi med en annan kille som ville använda oss som hårfärgsmodeller. Han skulle ringa i veckan. Hoppas att det blir av. Det vore jättekul. Jag klipper inte gärna mitt hår kort, men jag är superöppen för att färga håret. Det är så roligt att testa. Jag kanske inte vill ha helgrönt hår, men jag tror inte att det är superinne med grönt hår just nu, så det är nog lugnt. Kolla dessa underbara färgerna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0