Återhämtnings-söndag

Förlåt för dålig uppdatering. Det är så mycket som har hänt att jag inte riktigt vet var jag ska börja, men vi kickar väl igång med frost och snö. Herregud, nu blir det snart vinter. Nu börjar ju den där hemska perioden med frost, snö, slask, frost, snö... osv.



Jag och therese larsson var på en hårvisning i tisdags och färgade håret. Jag fick kopparblont hår, inte så jättestor skillnad från det jag hade innan men nu e det lite mer rött och med slingor, inte lika dassigt som de kallade min tidigare hårfärg. Therese fick platina blont hår med coola slingor på ena sidan i koppar, lila, grönt och en massa knasiga färger. Men det var så sjukt snyggt. Det låter hemskt, men när man la över en del av det blonda håret så skymtades bara färgerna lite grann och det blev galet snyggt.



I torsdags var jag och Alex på visningen för lägenheten som jag står etta på. Den var jättefin med en stor uteplats, ett ordentligt kök, många garderober med mera. Jag älskade den. Jag vill verkligen ha den. Jag har tackat ja till lägenheten och nu ska jag bara skicka in studieförsäkran, lönespecifikationer och anställningsavtal, så att de kan vara säkra på att jag kan betala hyran. Och om de godkänner mej som deras hyresgäst så får jag lägenheten. Wiiiiiiii! Håll tummarna för mej nu i veckan som kommer.

Här är köket


Igår va det klassfest på Lidingö hemma hos Johanna som bor i torsvik. Herregud vilket kaos. Mycket hände som jag inte kommer ihåg... Haha. Jag ringde mycket till Alex vet jag och jag hade extremt dåligt samvete för att ha hånglat med therese. Jag satt mycket i köket och hade djupa samtal om till exempel varför jag inte vill bli kallad Philippa pippa. Dessutom har jag och Hanna har bestämt att vi endast får dricka läsk på torsdagar (varför jag sa torsdagar vet jag inte men det kändes som en bra dag just då). Jag ska bli av med mitt läskberoende nu! Jag kom till insikt igår när jag pratade med Hanna om hennes rökning. Jag var verkligen helt förvirrad när det gällde Alex. Jag ringde honom hela tiden men jag har ingen aning om varför jag ringde honom och varje gång jag ringde honom så trodde jag att det var den första gången... Förlåt Alex. Jag måste ha varit superjobbig.

Nu ska jag och mamma spela gin rummey som vanligt och sedan ska jag gå ner till Ica och kolla om de har Billys pannkakor. Annars ska jag försöka hitta något annat bakiskäk jag kan få i mej. Har såååå galet ont i huvudet.


Kommentarer
Postat av: evelyn

men philippa hånglade du med therese igår!!!???!! hoppas att du får längenheten btw och vi ses imon KRAM

2010-10-24 @ 15:51:05
Postat av: t

var det så hemskt och hångla med mej hahah

2010-10-24 @ 17:56:30
URL: http://thereselarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0