Dag 45 på balettakademien

Idag hade hela utbildningen alltså alla årskurser prat med Jan (rektorn) på morgonen. Vi hade prat om gruppen och den här gången gjorde vi något som Jan kallade för speed-dating. Det gick ut på att alla i klassen skulle ge feedback till varandra. Så man satt två och två och så skulle man säga "Något jag uppskattar hos dej är.... och något jag skulle vilja se mer av hos dej är....". Det var jättebra att få höra saker man behöver tänka på och det var väldigt häftigt att folk faktiskt ofta sa samma saker. Men något som var väldigt skönt var att få höra allt det där som man faktiskt håller på att glömma bort, allt det där man är bra på. Det var väldigt inspirerande och skönt. Något jag blev väldigt glad över var att många tyckte att jag alltid ger allt jag har på klass.

Ganska direkt efter detta så hade vi balett och den klassen gick ju faktiskt ganska bra. Jag tror faktiskt att det var tack vare peppningen på speed datingen innan.

Sen hade vi lunch och efter det hade vi jazz. Då va det sista gången med våran poppiga koreografi till Robyns dancing on my own. Vi hade delats upp i mindre grupper och vi skulle cleana oss själva och helt enkelt göra det till ett nummer. Våran grupp blev riktigt tajt. Vi hade nog lagt ner mest tid på cleaningen av alla kan jag tänka mej.

Sen hade vi sång och gick igenom några låtar till musikalen.

Nu e jag hemma och myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0