Får jag sova lite, SÄNG!

Åh så skönt äntligen är jag hemma, det har varit en lång dag idag. Jag hade sång i en halvtimma idag så istället för att sluta 17 så slutade jag kl 18 idag. Kul med sång men den där extra timmen tar på psyket lite har jag märkt. Aja, nu e jag hemma och snart ska jag gå ner till affären o köpa lite köttbullar tror jag, eller något annat gott att äta.

Therese i stretching positionen-grodan

Mega Mysiga Maja med Riccard som bakgrundsdansare

Hanna med hennes oooootrooligt fina törstsläckar vattenflaska

Alex, mitt i prick. Jag fick dej =D

Innan skolan idag var jag hos tandläkaren. Jippiii! Jag hade inga hål, men tandläkarn skällde på mej för att jag måste borsta tänderna bättre. Hihi, ooops. Så tandläkarn är nog glad att den där rabarberpajen som jag tänkte göra i helgen aldrig bev av, men jag tänkte egentligen skjuta upp det till idag istället, men det blir nog inget idag heller. Jag får satsa på onsdag för imorn jobbar jag... Förresten så blev det inget av den där lägenheten heller. Jag vet, jättetrist. Menmen vi får satsa på något annat och hoppas på det bästa.

Alltså roligaste killen i stan Talking tom!!! Han e så kul. Alla som har android telefoner måste skaffa talking tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0