Hampus fyller 19 på måndag

Jag och min brorsa fyller år med exakt en veckas mellanrum, så denna måndag är det hans tur. Han har ju faktiskt inte gett mej någon present än, så han har inte satt någon standard. Det är synd för jag brukar köpa saker efter vad han köper åt mej. Förra året t.ex. fick jag ett par underbara stora guld skullcandy hörlurar av honom. Då blev det en fin födelsedagspresent tillbaka. Folk jag inte känner kommer fortfarande fram och berömmer mej på stan varje gång jag har på mej dem. Aj löööv them.

Men iaf, vad sjutton ska man köpa till honom i födelsedagspresent? Tjejer är ju lätt att köpa presenter till, man kan köpa smycken, inredningsgrejer, kläder, blommor till och med. MEN KILLAR!? Vad köper man till dem? Han har ju redan allt... En xbox som man inte får köpa spel till för tänk ifall det blir fel spel, han har en tv, en dator med trådlöst tangentbord. Vad mer finns det? Alex föreslår porr, men det känns liksom inte rätt till en lillebror. Suck. Jag får ge mej ut på stan och leta sönder mej själv.


Kommentarer
Postat av: n.

Dom är galet snygga faktiskt! Love them. Dom inspirerade mig till att köpa stora hörlurar faktiskt! :)



Köp något presentkort någonstans? Typ hans favoritklädaffär eller något? Eller typ... en fotboll, hahhaa! ne, vet inte...

2010-10-14 @ 23:50:28
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: Laura

hahahaa porr... nääee ;)



kläder..? ....killar är svåra!

2010-10-15 @ 18:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0