Höstlov

Underbara höstlov. Det blir ett höstlov med planering inför min nya lägenhet. Wiiiiii! Jag är så lycklig. Jag har dessutom precis fått reda på utav min härliga mormor som håller koll på var folk bor, att mina kusiner bor när mej, inte ens 1 km fågelvägen. Det känns jättebra. Det är alltid härligt att ha nära till vänner.

Nu har jag suttit på ikea och tittat på vad man ska ha. Jag älskar min 4-delade expedit hylla så jag hoppas att Alex går med på en till expedit hylla, 25-delad. Dessutom är det möjligt att jag får köpa en begagnad soffa utav våra grannar som precis köpt den till sin pappa på hemmet, men nu när han ska flytta så får den inte plats längre.




Idag blir det lite mer fix inför lägenheten, scrubs och The sims 3 (nya kvällsnöjen, WOHOOOO!) =D. Jag kanske tar mej ut i höstrusket också för att ta lite sköna höstbilder. Det blir alltid så fina bilder på hösten. Men efter vidare eftertanke blir nog den planeringen uppskjuten till imorgon.

Kommentarer
Postat av: n.

vi har ocksa en rod soffa som vi vill bli av med. en ikea soffa, ratt snygg, men passar inte till min lagenhet. den som stod i min brorsas rum!

2010-10-30 @ 20:39:14
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: t

jaa den är fan bra, mitt hår blev mycket bättr efter den gången faktsikt:) har du också den el?? när flyttar ni in??? pusss

2010-10-31 @ 13:04:29
URL: http://thereselarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0