Välkommen Janos!

Välkommen in till familjen Gjöres Janos!, namnet är bara preliminärt. Hoppas du kommer att trivas.


Min morbror Ackel har köpt en andra katt. Vi är en stor kattfamilj vi Gjöres. Min mamma har haft två katter innan, Persson och Issi. Nu har vi Frasse och Saaba. Min ena morbror Anders familj hade Sune och Morris. Sune försvann på Öland, men Morris lever fortfarande. Kusin Fia har katten Angus. Min yngre morbror Ackel har haft tre katter tidigare, Amanda, Tarza och Ragnar. När Ragnar var den enda kvar utav de katterna köpte han två katter, systrarna Tilda och Saaba. Vi fick Saaba och han behöll Tilda, men nu när Ragnar dog i våras blev han sugen på en till katt så idag kom han hem med Janos. Namnet är bara preliminärt som sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0