Lunch på akies. Nu ska vi ha fernström i j...

mms_img34256 (MMS)

Lunch på akies. Nu ska vi ha fernström i jazz. Woho! Igår blev jag avputtad från bussen, av en kärring som tyckte att jag inte fick plats. Jävla bitterfitta. Jag hatar surkärringar. De fattar inte hur små grejer kan förstöra ens dag. Jag har t ex en stukad fot o pga hennes knuff va jag tvungen å landa på min dåliga fot. Idiot! Jag gick fram till henne o sa till henne att man kan faktiskt prata me varann, men jag e ganska säker på att hon tycker att hon hade rätt. Jävla tant!


Kommentarer
Postat av: tess

jävla kärring haha, dom kan vara jävliga ibland

2010-10-09 @ 14:36:32
URL: http://thereselarssons.blogg.se/
Postat av: Niklas

Gamla människor ska inte vara bittra; de ska baka bullar!

2010-10-10 @ 15:45:41
Postat av: P

WORD!

2010-10-10 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0