Matlåda... Till alla klassisar som känner ...

Matlåda... Till alla klassisar som känner sej träffade. Jag orkar inte höra en massa tjat om att jag köper mat mycket. Även fast just du kanske bara har sagt det en gång så får jag höra det från andra också o det är galet irriterande. Jag skulle förstå att ni var oroliga för mej ifall jag inte åt eller ifall jag bara åt på mc donalds och var trött hela tiden, men jag äter mycket det är bara det att jag KÖPER mat ibland. De e lixom lite svårt att laga mat varje dag när man bor på två ställen varav en hos pojkvännens föräldrar. Jag tänker inte sno deras mat till matlåda inte heller ta över deras kylskåp med min mat (då de faktiskt redan klagar över att det e för litet). Jag vet att det blir dyrt, men jag kan se över min egen ekonomi! Så SNÄLLA! SLUTA TJATA!


Kommentarer
Postat av: T

Förlåt gumman visste inte att folk säger det... Jag mena inget illa med det, visste inte att du tog illa upp. jag vet ju att du ofta är hos alex och jag förstår att du inte vill snylta där när du är där:). Förlåt iaf..

2010-10-26 @ 22:47:52
Postat av: n.

YOU GO GIRL! PÅ DOM BARA! (Ps, Donken hela veckan efter lovet, right?).

2010-10-26 @ 23:21:18
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: evelyn

haha jag köper ofta mat och jag har iiiiingen ursäkt!! :) bara jävligt bekväm av mig ;)

2010-10-30 @ 15:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0