Ny fungerande mobil

Det är helt underbart. Jag kan ringa, gå in på kontakter, jag kan skicka sms, ta emot sms, det finns så mycket man kan göra med en fungerande mobil. UNDERBART! Mitt liv är tillbaka. Tänk att man är så beroende av sin mobil. Jag e det iaf. Det blev en annan mobil än aino som jag först skulle få. Det blev istället en Xperia X10 mini pro. Wooohooo! Den e jättesöt, med ett tangentbord och allt. Finast! Nu så kan man smsa mej igen. Haha, så fort jag satte på mobilen så kom det cirka 30 sms som hade legat och väntat i rymden =P.


Idag ska jag leka med mobilen, slappa, titta på film, slappa, äta grekisk korv som Christos (Alex pappa) tagit med sej hem från grekland, slappa, laga och äta rabarberpaj och så ska jag slappa... =D

Grekisk korv, Loukaniko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0