One-piece + Lägenhet?

Jag ÄÄÄLSKAR min brorsa. Han kunde faktiskt toppa hörlurarna från förra årets födelsedagspresent. Jag fick en rosarandig one-piece. Det roliga med one-piece är att jag ALLTID har längtat efter ett mode med heldräkt. Det är såååå galet skönt. I love it!

Idag efter skolan gick jag och Jackie först hem till henne och duschade, sen fortsatte vi ut till fisksätra, till nicole. Där fick jag en jättemysig födelsedagsmiddag. Tacos och massor med läsk. Hihi. Jag fick present också av gullungarna. Jag fick lite roliga köksprylar och en godisskål från lagerhouse. Love lagerhouse.

Jag borde egentligen ha gått och lagt mej nu eftersom jag börjar skolan klockan 9 imorn, men jag måste få dela med mej av ett riktigt roligt humorprogram på BBC entertainment som heter "Whose line is it anyway".


Jag står på första plats på en lägenhet ute i hagsätra. Underbart. Jag ska på visning imorn. Så otroligt tur att jag kollade bostadsförmedlingen idag för jag hade fått för mej att visningen var på fredag. Nu hoppas jag bara att jag godkänner lägenheten och att hyresvärden godkänner mej. Håll tummarna. Det här är min sista chans på en lägenhet på låååååång tid!

Sov gott! Och som sagt håll tummarna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0