Så var man 21

Ojojoj vad tiden går. Kanske får man lite åldersnojja iaf. Min födelsedag igår var kort men underhållande. Den började med skönsång från mamma och Hampus på morgonen, med frukostbricka och några få presenter, ett fat och lite godis. Jag ska också få gå på SUGAR, i hetaste laget, med mamma. Men det visste jag ju redan...



Sen i skolan blev jag firad på flera olika sätt. Jag fick en läsk utav Alex (alla vänner som känner mej bra vet att jag är otroligt beroende av läsk) Tack Alex <3 (Inte pojkvän Alex, utan en annan Alex i klassen). Sen sa Helle till balett fröken "Philippa fyller år idag" så då fick jag skönsång från klassen (kanske inte lika vackert som mor o bror, men det var charmigt ändå). Å under första övningen vid stången började pianisten Björn, en av mina favoriter att spela "Ja må hon leva" melodin. Det var mycket gulligt. På jazzen sedan började dessutom Evelyn att sjung "Happy birthday to ya..." och självklart följde vår lilla halvklass efter. Men det var mysigt.

Efter skolan träffade jag Alex och vi gick på en visning i vasastan (lägenheten var superfin, men jag kommer aldrig att få den för jag står på 8e plats). Sen åkte vi hem till honom och jag fick en superfin grön adidas dräkt. So happyhappyhappy. Sen somnade jag typ efter paradise hotel. Ja, jag tittar på det. Det är, hiiilaaaarious.

Jag som 20 åring.


TACK förresten för alla underbara hälsningar både på facebook och via sms. Aj lööv u.

Kommentarer
Postat av: n.

Åh vad skönt att du fick en bra dag babe! Ser framför mig hur Evelyn börjar sjunga, haha, underbart! <3

2010-10-13 @ 10:44:38
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: Laura

sjukt fin bild längst uppe till höger! men gillar bilden uppe i mitten o längst nere till höger mest ;)

2010-10-15 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0