This is me

Bästa promendad: Långängen på lidingö

Favoritdryck: All sorts läsk, men kanske helst fanta

Favoritdrink: vanilla sky

Bästa fyllekäket:
Big Mac

Äter lyxmiddag på: hemma =p
Fikar gärna på: muffin bakery på drottninggatan

Läser just nu: Inget

Läser helst: Inte alls

Favoritfärg: gul/orange

Favoritmärke: Nolita

Favoritskor: Mina ormskinnsbruna sandaletter från nilssons

Modeförebild: Cherie Hampton (dansare men klär sej så gaaaalet snyggt)

Motionerar: Minst 5 timmar om dagen på balettakademien

Favoritprodukt på Systemet: vitt mousserande SÖTT vin

Favoritprodukt på Apoteket: tigerbalsam

Lyssnar på: Techno, rnb, hiphop

Bästa förfestmusiken: ”I like to fuck”, ”Alorse on danse”, ”We no speak americano” och ”The bad touch”

Senast gnolade: ”Im a woman”

Senast köpta skivan/-låten: Det var nog Gagas album tror jag

Dansar helst till: allt som går att dansas till

Senast sedda teater-/bio föreställning: Toy story 3D Feett gryym film!!

Senaste impulsköp: en klänning från nelly.com

Senaste fyndet: Två par adidas skor på adidas outleten i hammarby sjöstad

Fulaste klädfärg:  Alla färger blir snygga om man använder dem rätt

I dvd-spelaren/datorn: Scrubs säsong 8 =D

Värsta huvudbonaden: Basker

Bästa huvudbonaden: Mössor

Favoritaccessoar: Halsduk

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Filmer och serier på ipoden och mobilspel


(Listan snodde jag från johannas blogg, and made it my own =p)


Kommentarer
Postat av: n.

åh vi har samma party-musik nu ju! nice!



ochallså vadå basker äger ju! har en röd här hemma, fett söt

2010-10-16 @ 01:30:46
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: P

Jo, visst kan de va söta, men jag sätter aldrig på mej en basker...

2010-10-16 @ 10:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0