Dag 11 på skolan

Nu börjar man äntligen komma in i den riktiga skolmiljön. Det känns bra. Nu har vi liksom ordentliga lunchpauser och kan fokusera ordentligt på skolan.

Sen har jag glömt att säga att jag är väldigt glatt överraskad utav sången. Vi som går musikal har ensemblesång (körsång) med tvåorna och treorna och det var så länge sen det lät så bra när jag sjöng i kör. Det bästa är att alla lyssnar på varandra och det blir en sån fantastisk helhet. Jag tycker personligen inte om kör när alla sjunger som man gör när man sjunger solo. Det blir så skrikit, men det här var fantastiskt. Jag har hittat tillbaka till den härliga känslan till kör jag hade när jag var liten och gick på AF.

Idag hade vi danshistoria på morgonen, sen balett. Baletten gick bättre idag än det har gått tidigare. Jag kände inte att jag gjorde en bra klass, men nu har jag äntligen börjat placera mej rätt iaf. Sen var det lunch och sedan hade vi improvisation och jazz. Superkul.

Nu ska jag och mamma laga våran favoriträtt som vi alltid äter när min lillebror Hampus inte ska äta hemma. En underbar pastagratäng. Problemet är att det är broccoli i den och Hampus avskyr broccoli, han har spytt av det. Stackarn... broccoli som e så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0