Friskare

Jag känner mej piggare och starkare idag, det känns mycket bra. Egentligen skulle ju den där extra dagen att vara hemma ha varit i tisdags (Ni vet den där extra dagen då man iprincip är frisk, men måste hämta sej lite efter sjukdomen...) men den får bli idag istället. Jag vill egentligen så hemskt gärna gå till skolan, men jag är rädd för att det ska bli samma sak som igår. Idag är jag bara lite snuvig, och det kan ju lösas med nässpray. Jag har dock lite irritationshosta, men det får gå över till imorgon.

Jaha, vad ska man göra idag då? How I met your mother, Scrubs, spela lite sims, en varm kopp te, någon film kanske. Visst låter det bra, men om jag ska vara helt ärlig står jag hellre på Akies och svettas i danskläder. Jag längtar tills imorn.
    

Kommentarer
Postat av: n.

Nämen vilka fina bilder... vem har tagit dom fina bilderna tro? ;D <3

2010-09-16 @ 11:47:35
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: Christine Stålhane

Hej vännen! Vilka fina bilder! Va kul det är att läsa om din vardag på ackies. Så kul att du verkar trivas så bra. Jag kommer snart att komma dit på proffsklass och då får du berätta allt =)



Kram

C

2010-09-19 @ 23:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0