Helt slut

Nu har jag kämpat med gig, jobb och sjukdom. Helt slut e jag. Jag har feber, ont i halsen och ont i huvudet och känner mej så nere. SUCK! Ikväll ska klassen gå på We will rock you genrepet, men jag orkar inte följa med. Det är så trist att allt roligt ska hända när jag inte är frisk. Men nu har jag idag och imorgon på mej att bli frisk, sen börjar skolan igen. Jag tänker inte vara sjuk nästa vecka.

Gigen igår gick jättebra trots omständigheterna, men jag mådde väl inte så bra efter. Det e nog tack vare giget jag har feber nu, men men, livet som en dansare är tufft. Nu ska jag sova =p.

Kommentarer
Postat av: n.

hoppas du är frisk nu bebe!

2010-09-13 @ 12:26:00
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0