Jag + Alex = 6år idag

Idag har jag och Alex varit tillsammans i 6 år. Helt sjukt. Och flera år ska det bli. Men eftersom båda har jobb och annat idag så firade vi våra sex år tillsammans igår. Nu ska ni få veta hur vi firade.

Vi hade våran sista nollningsuppgift igår, en musikvideo. Alla gjorde grymma musikvideor. Helt sjukt bra. Jag undrar hur de bedömde det. Alla gick verkligen in helhjärtat för det. Helt underbart. (Vi vann förresten presentationen utav tårtan, en deltävling =D). Men våran sista uppgift var att på lördag (idag) ska vi komma på BA musicawards klädda i gala klänningar, och eftersom jag skulle till Alex igårkväll så gick jag ut på stan efter skolan och letade efter en klänning. Sen träffade jag Alex på stan och vi fortsatte leta. Jag hittade en jättefin klänning som jag verkligen ville ha, men den var alldeles för dyr för min tunna plånbok, men alex sa "kom ihåg att du har pojkvännen med dej, det blir din 6 års present". Den e såååå fin. Det kommer bild på den imorgon.

Sen gick jag och Alex till Texas burger, jag vet, inte världens mest exklusiva ställe att äta på, vi hade tänkt gå till grodan, men vi kände inte för det framåt kvällen. Så det blev gamla hederliga texas. Jag och Alex går nämligen iprincip alltid dit när vi har något att fira. Sen gick vi, ja Hanna, vi gick och bowlade, haha. Vi hade en jättemysig kväll.

När vi kom hem sen var jag så jättetrött efter en hel skoldag och aktiviteter hela kvällen att jag somnade pladask. Tack älskade Alex för en underbar kväll. Jag älskar dej! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0