Min adidas garderob

Jag äääääälskar adidas. De har bäst grejer! Och jag äääälskar adidas factory outlet i hammarby sjöstad.Jag åkte dit idag efter skolan. Och det räddade mitt liv!

Alla mina skor har antingen blivit slängda eller gått sönder. Mina ena adidas sneakers gick sönder efter min brorsas flak i våras och nu har mina andra sneakers gått sönder. SUCK! Dessutom har de slängt mina iprincip helt nya nike air max sneakers på Kühlers. Sååå störande. Mina balettskor har också gått sönder, men de håller nog ett tag till iaf. Åtminstone en månad.

Men iaf så åkte jag till Hammarby sjöstads adidas outlet idag. Och det var SÅÅÅ bra! Jag köpte två par skor och ett par byxor för den ynka summan: 1305 kronor. GAAALET bra.

Äntligen ett par röda adidas byxor!!! =D

Hur kommer man till Adidas factory outlet i Hammarby sjöstad, Stockholm?

Du tar tunnelbanan till Gullmarsplan.
Där byter du till Tvärbanan mot Sickla udde och åker två stationer till Luma.
Därifrån kan du se adidasmärket på en byggnad. det tar bara ca 20 minuter från T-centralen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0