Neheppp

Jag som var fast besluten att gå till skolan idag. Och det gjorde jag iförsej, men efter första nedrullningen på moderna klassen på morgonen så började hjärtat pumpa alltför hårt och snoret började rinna... SUCK!!! Så nu sitter jag hemma igen som vanligt. Är nojjig för att jag inte vill missa för mycket i skolan. Det känns sååååå trist. Jag orkar inte, har inte tid för att vara sjuk. Dessutom som Jan (rektorn) sa att "Dina 20% för att behålla studielån tickar på"... GAH! Usch, nä nu måste jag bli frisk.

Dessutom en till JÄTTEROLIG sak är att jag står som nummer 8 på en lägenhet som har visning på måndag när jag är i skolan... Och ifall man inte kommer på visningen är chansen ganska liten att man kan få den. Nu är ju inte det suuupertroligt eftersom jag är på 8e plats, men man vill ju iaf ha chansen!! ÅH, suck. Och om jag är sjuk denna veckan vill jag ju inte missa jazzen på måndag, och sången. ÅÅåååååh, det funkar ju inte. =( Jag ska dessutom till tandläkaren på måndag. SUUUCK!! Jag kan nog inte gå på visningen. FAAN!!

Kommentarer
Postat av: n.

Om dom ringer och frågar om du har gått på visning så säger du bara ja isåfall. Visst det är en risk att det kanske är en rätt dålig lägenhet men då är det iallafall en lägenenhet.

2010-09-15 @ 21:43:04
URL: http://rydellnicole.blogg.se/
Postat av: Philippa

Ja, nej asså en dålig lägenhet spelar absolut ingen roll. Bara den har tak och väggar. Men jag ska fråga om Alex kan åka och titta på den, det var okej med ett ombud tydligen. Men om han vägrar, går det att göra så då. Vet de inte vilka som har gått på visningen?

2010-09-16 @ 07:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0