Nollning i skolan

Herregud vad mycket uppgifter vi har fått under veckan. I måndags gick vi som sagt till skolan i olika stilar, jag i rockkläder. Jag kände mej inte riktigt som mej själv. När jag gick bredvid mamma kände jag mej som den där dottern som inte riktigt blev det mamma ville, dottern som det gick lite fel för.

I fredags hade vi fått i uppgift att memorera alla tvåornas namn och efternamn så vi blev utfrågade i måndags. Jag kunde väldigt många namn, men när de sen frågade vem det var som var borta så stod vi som frågetecken allihopa. Men sedan fick vi reda på att det var Gina Garcia Ratto som saknades. Henne känner ju jag. Hon gick i Alex klass... Aja. Misstag. Jag bad om ursäkt till henne dagen efter =p.

Sen fick vi iaf uppgiften att skapa en hejaramsa tillsammans i lagen. Våran rock ramsa blev inte så bra alls, det var andra som tog hem det. Vi hamnade iaf någonstans i botten. Haha.

Uppgiften vi hade till idag var att baka en tårta som matchade vårat tema (rock) och fixa en bra presentation till tårtan. Jag och Tina från klassen åkte hem till Christine igår och bakade tårtan. Den blev såååå hardcore!!! =D Haha. Det blev en döskalletårta. Egentligen så skulle vi använda "isfacklor" (de där som sprutar eld) men sen blev det prat om brandlarm, och ja, en lång historia, men vi struntade till slut i facklorna iaf. Folk hade verkligen hittat på roliga idéer till tårtor, men vi hoppas att tvåorna gillade våran tårta bäst. Resultatet får vi imorn.

Våran galna HARDCORE tårta... =D

Dum som jag var på våran tårtpresentation så headbangade jag sönder min nacke. Jag kan liksom inte hålla upp huvudet ordentligt. Min pojkvän Alex, en van headbangare, säger att jag kommer att få nackspärr imorn. Jag skulle inte bli chockad direkt, men jag hoppas verkligen inte. Det var tillräckligt svårt att dansa idag. Och jag tänker inte låta en fjantig nackspärr hindra mej från att dansa. =p Nu ska jag äta middag och kolla på finalen av So you think you can dance.

So long lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0