Nollningen är över

Tyvärr slutade nollningen ganska rejält olyckligt. Jag följde med Hanna och Richard till S:t Görans akut. Hanna stukade fingret rejält och Richard fick världens köttsår under foten som han fick sy. Herregud. Men vilken galen nollning de var. "De nya ettorna är galna" har vi fått höra. Saker vi gjorde: "jag har aldrig...", dansstopp, vi gick catwalk på birgerjarlsgatan, vi dansade solo framför utecompaniet, vi gjorde piképirruetter runt svampen, proppade munnen full med skumbananer, gjorde balettstång vid en busstation och mycket mera. Folk från klassen började jucka med utomstående människor, hoppa i fontänen, flasha brösten och annat galet för att få pluspoäng. Tokigt. Men nu är äntligen nollningen över och vi får gå i skolan som vanliga ettor och inte nollor med en massa uppgifter som gör att man nästan inte hinner äta på lunchrasten.

Här e min nya dyra klänning förresten =D

Visst e den fin =D Tack Alex, älskling!! <3


Kommentarer
Postat av: Jackie

Guuud vilken bra sammanfattning av gårdagen!! (får jag sno den till min bloggg??? haha!)



Asså shiit vilken snygg klänning!! Snyggt införskaffat av Alex ;)



Sv: Tack finaste! <3

2010-09-05 @ 23:23:10
URL: http://llegos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0