Bli frisk på Tranis

Hej bloggen! Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit borta på tranholmen över helgen. Sååå mysigt. Hanna den ängeln tog min jazz klass igår och någon annan kille tog streeten på base23 så jag slapp jobba och kunde istället åka ut till tranholmen och krya på mej ordentligt. Vi eldade och spelade kort. Det var typ det vi gjorde och jag känner mej mycket friskare nu. Såå skönt.


Påväg med båten över till tranis

Där ska vi parkera

Per tänder på elden

Elden

Det här va bara kanske en tiondel utav bambon som vi skulle elda med.
Sedan var det ju andra trägrenar ute på deras tomt, plus en gran och
ett stort ekträd som vi fällde också. Gaaalet mycket att elda.
Och eftersom regnet åt upp mycket utav elden blev det inte så lätt... =S

Katta Gudmor

Mamma som knipsar av grenar från en gran att använda i brasan

Som en häxbål

Ja, som sagt fällde vi ju ett träd oxå. Hela det trädet var vi tvungna att elda upp.

Idag har jag röstat. Go green! Första gången man får rösta i riksdagsvalet. Känns bra. Nu börjar man känna sej som en del i samhället =P.

Imorgon börjar den röda veckan på akies. Hjälp! Vi har tre olika färger på veckorna, gröna veckor (lugna veckor där man får fråga mycket och känna efter), gula veckor (som en vanlig klass, lagom med frågor men ganska bra tempo på klassen iaf) röda veckor (inga frågor, man bara kör och svettas till tusen). Jag bör leta upp min astma medicin tills imorn, annars e jag körd!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0