Rolig dag i skolan

Onsdagar är såå roliga. Onsdagar har alla mina favoritämnen, musikkunskap, jazz och street. Jippii!! Jag tänkte ta Val idag efter skolan, men ångrade mej som vanligt iaf. Vill inte utarbeta mej. Men jag älskar hans klasser och längtar efter nästa gång. Men jag gör nog det om ett par veckor, så att jag vet hur trött man är innan jag ger mej in på en till klass efter skolan.

Så najs förresten, min pojkvän vann en mobiltelefon på jobbet. Dressmann har en tävling runt landet och Alex butik i kista hade kommit femma, så de får allihopa en sony ericsson aino. Och eftersom min mobil är sönder så får jag den av honom, (han har ju en htc legend). Gulle <3

 

Kommentarer
Postat av: Jackie

Shiiit! Fan GRATTIS gumman! Det är SÅ meningen att Dressman Kista skulle vinna den, och därmed Alex få en, och därmed ge den till dig!!!! Jag tror fan det!



Krya på dig nu finaste Phille<3

2010-09-09 @ 19:00:40
URL: http://llegos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0