Sjuk

Åh nej. Idag hade vi massage på morgonen och det satte verkligen igång hela kroppen, så klassen efter så var jag helt snurrig och mådde verkligen piss. Efter lunchen mådde jag lite bättre men inte helt bra, så jag satt och tittade på baletten men sen började jag självklart må ännu sämre, så jag åkte hem innan improvisationen. Supertrist. Sen hade jag rep med womanity gänget. Jag hade hunnit äta lite alvedon innan så jag kunde dansa lite iaf. Men nu mår jag inge bra även fast alvedonen inte gått ur kroppen än =(. Suck! Tur att jag inte tog Val igår, då hade jag nog mått ännu sämre. Nu ska jag lägga mej och sova för att vakna upp helt frisk imorn. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0