Skolan idag 27 september

Vi hade Danshistoria på morgonen. En jätte söt dansare, Kathleen Quinlan Zetterberg. Hon var som ett litet barn, försiktigt fast inte blyg. Och hon var ändå säkerligen över 60 år.

Sen hade vi balett. Den gick väl hyfsat bra idag, men helt plötsligt började jag känna att jag hade ont i högerfoten och kom på att jag trampade snett med den i helgen, så dumt. Men under omständigheterna gick klassen ändå bra.

Sen hade vi lunch. Och dagen fortsatte med jazz, men denna vecka och tre veckor framåt ska vi vara i sjuan (en väääldigt liten sal). Vi är nämligen i halvklass på måndagar efter lunchen och de tidigare veckorna har vi varit i fyran (den största salen på akies) men nu bytte grupperna så nu ska vi vara i sjuan i 4 veckor. SUCK! Man dansar in i pianot heeeela tiden. Grr. Men jag får dansa iaf och då är jag glad. Det hade kunnat vara värre.

På jazzen kände jag av foten ännu mer jag har insett nu att det är en vrickning, så jag kunde inte köra fullt ut. Irriterande. Men jag la på linnex (DET GÖR SÅÅ ONT!!) Men det smärtstillar iaf själva muskelvärken.

Jag satt på moderna sen eftersom min dumma höftböjar inflammation kom fram också. Antagligen för att jag står fel på min fot för att den gör ont.

Sen hade jag individuell sång, jag har fått en ny låt som jag ska sjunga, "Theme bagdad café" eller "calling you". den e så fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0