WCD

World contraception day, WCD (preventivmedelsdagen). Jag och Anton har dansat där i fyra år nu och det bara växer och växer. Känns bra. Nästa år blir det Cirkus. Galet. Det är en så bra organisation, de e så trevliga, det ger mycket pengar och alla artisterna är sjukt trevliga. Jag har dock världens största blåmärke under mitt knä. Jag e ganska stolt över mej själv och Anton. Vi hade knappt någonting dagen innan och sedan repade vi 3 timmar under natten och fick ihop en riktigt bra koreografi =D. I år va det vi, en teatergrupp och Petter som var artister.

Gå in på http://www.qenter.se/stream/wcd2010/main.htm så kan ni se min och Antons koreografi ca 44 minuter in i föreställningen. PUSSAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0