Pysselphilippa

De senaste veckorna har jag försökt roa mej och vila i en annan sysselsättning en dans och det är att pyssla. Att pyssla är att vila för mej, jag har sytt kläder, sofföverdrag, gjort lite olika smycken och annat. Jag älskar att pyssla.







Tips till er som oxo känner att man lätt bara ser det negativa i livet:

Jag har en måbra-bok som ligger hemma hos mamma som jag måste få hem nu så att jag kan skriva lite oxo. Eller skriva, det är mer som en scrapbook, en självförtroende-boost-scrapbook. Det är ett tips till alla som har mycket press i sin vardag, det var en kompis till mej som sa "Philippa, du måste göra en måbra bok, en bok där du skriver ner alla de bra sakerna du får höra i livet, för du glömmer bort dem så snabbt"... Niki <3. I den boken skriver jag ner komplimanger jag får av folk, bra saker som händer i mitt liv. Senare när jag mår dåligt så kan jag kan ta upp den boken, läsa om alla dessa bra saker (som jag oftast glömmer bort väldigt fort) och då mår jag lite bättre efter ett tag.

Kommentarer
Postat av: n.

You need it...

2011-04-11 @ 08:55:02
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0