Skolan de senaste dagarna

Jag antar att folk vill veta lite om skolan nu. Jag har inte pratat om det på länge och det finns väl ganska många anledningar till det. Just nu så känns skolan som en extrem balder bergochdalbana. Ena dagen känns allt jättebra och andra dagen går allt käpprätt ner i källaren.

Åh, tänk vilket jobbigt yrke jag har riktat in mej på. Men jag tror att det är bra att kämpa sej igenom detta och jag måste sluta jämföra mej med andra och bara se utifrån vem jag är och min stege. De senaste dagarna har jag verkligen känt att jag har utvecklats men jag är ändå inte ordentligt nöjd med mej själv. Nu är det dags att ta sej i kragen och bara lita på sin egen vilja och styrka.


Helle och hennes fantastiska "Hakan försvinner trick" Hon blir liksom alldeles platt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0