Alla rökare...

Att röka är okej för mej. Alla väljer vad de vill göra med sina egna liv. Jag skulle aldrig välja att förstöra mitt liv med rökning, men det är upp till var och en.

MEN det finns en grej som inte är okej för mej och det är respektlösa rökare. Det är bland det värsta jag vet! ALLA MÄNNISKOR VILL INTE RÖKA och det är faktiskt så att ALLA MÄNNISKOR RÖKER INTE! Vilket betyder att man kanske inte borde stå i enorma folkmassor och röka då folk med fina lungor faktiskt får i sej denna dödliga tjära som har förstört och fortfarande förstör folks liv.
,
Jag har astma och har alltid haft svårt för rökning. Jag vet många astmatiker som röker, och det är upp till er, personligen så tycker jag att det är riktigt dumt när någon erbjuder mej en cigarett, jag tackar nej och säger "jag är astmatiker" och personen ifråga svarar "det är jag med"... jaha. Varför?? Hur dumt är inte det? Men som sagt ni får röka om ni vill, huvudsaken är att jag inte behöver göra det.
,
Men så kommer man till fina the voice konserten i kungsan för att få en liten glimt och höra en liten ton av underbara chris medina och trots att stället är fullsmockat med ungdomar, barn och kanske 0,000001 % vuxna så är man omringad av cigaretter och cigarettrök.... IDIOTER!!! Bara för ni har ryckts in i ett dåligt beroende behöver det väl inte betyda att jag ska få i mej skiten också??!!?!!!
,
Jag kan med stolthet säga att jag har aldrig i hela mitt 21 års långa liv rökt en enda liten cigarett, inte ens smakat har jag gjort, och jag är JÄVLIGT STOLT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0