Bose hörlurar

Jag har nyligen köpt ett par nya hörlurar eftersom mina denon hörlurar gick sönder typ efter ett halvår. Jag e ganska kräsen när det gäller bra ljud och jag tyckte verkligen att de va bra ljud i mina denon, men eftersom de gick sönder så snabbt så ville jag inte ha ett par likadana till. Så jag gick elgiganten och frågade efter ett par hörlurar som var riktigt bra och helst under 500 kronor. Då visade han mej ett par Bose hörlurar. Det egentliga priset är ca 995 kronor, men just då, kanske för någon vecka sedan så kostade de 399 kronor. De är definitivt bättre än denon som gör väldigt bra hörlurar, de e verkligen riktigt värda priset om man värdesätter bra ljud. Jag vet inte om de fortfraande gör det, men vill ni ha ett par RIKTIGT bra hörlurar till ett bra pris, kolla in dessa på elgiganten på kungsgatan.

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet"

"Bose triport in-ear"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0