Vemodigt

Hallojs allihopa. Nu börjar jag skriva här igen. Nu har jag kommit tillbaka från gotland. Jag har tyvärr inte tagit så mycket bilder från gotlandresan, eller faktiskt inga alls, men jag lånade Alex gamla videokamera så jag har filmat en del. Men jag vet inte riktigt hur jag ska få in det till filer i datorn, men det ska vi lösa.

Idag har jag myst en del med alex, löst problem med treats tröjorna + tagit klass för Val. Imorgon ska jag på något sätt träffa Nicole, repa ca fyra timmar med treats + ta klass för Val.
.
Innan har jag känt mej tok tagg för skolan, men nu så känner jag mej på ett sätt lite nojjig för att sommarlovet och sommaren snart tar slut. Förstå mej inte fel, jag e fortfarande taggad inför skolan, men de e lite vemodigt att sommarlovet tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0