Grillkväll och sista jobbdagen

Min siiiista dag på sommarjobbet. Ååååh, fan. Nu är det snart sluut. Så skönt. Jag är såå himla trött, efter jobbet idag ska jag direkt hem och sova. Jag ska sova ut imorgon så himla skönt. Sen blir det ju självklart Pride imorgon och på söndag.

Igår var hur mysigt som helst. Min plan var egentligen att jag skulle hem och sova järnet och mysa med pojkvännen. Men Alex hade annat planerat för oss. Georgios, Alex brorsa, bjöd på en supermysig grillkväll i Huvusta. För ersom inte vet det så är Georgios sous chef på Riche, vilket betyder att han e ganska sådär extremt GRYM på att laga mat. Och det visade sej inte lite igårkväll. Vi åt hamburgare och hans fantastiska burgare var helt sjukt galet goda! Jag proppade i mig två stora burgare plus en majskolv (Jag älskar majskolv<3) Jag åt mest av alla på hela kvällen trots tre killar... =D men jag hade knappt ätit nåt på hela dagen ska jag tillägga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0