Sista halvtimman

Nu är det sista halvtimman på sommarjobbet. Det känns ändå lite konstigt och vemodigt att jag slutar nu, jag kom ju precis, bara för några veckor sedan... Jag har ändå fått en typ av relation med alla här. Framförallt så känns det väl lite tråkigt att inte luncha med Mira varje dag. Så himla go tjej som jobbar på ett av kontoren som ligger här. Vi lunchade på dagarna och snackade en massa. Ett litet ljus i jobbvardagen, men vi får fika någon dag. Eftersom hon jobbar här och det ligger så nära balettakademien så kan vi ju fika efter skolan/jobbet. Det kommer bli bra. =D

Nu är de bara en halvtimma kvar, sen e jag fri tills på onsdag då jag åker med Base23 till gotland. Ikväll kommer jag att sitta med spotify och försöka hitta låtar till undervisningen. Det ska bli jättekul. Jag ska ansvara för ett gäng ungdomar i 12-14 åldern. Jag ska undervisa i allt från hiphop till lyrisk jazz. Det ska bli jätteroligt.


gammal bild från föreställningarna på maxim för drygt ett år sedan med base23.

Nu är det snart dags att börja stänga ner här på SAB office. Tack för mej tjohej.

Kommentarer
Postat av: n. - Jävligt mycket dans nu

Nä, nu är det dags för fröken att uppdatera!

2011-08-09 @ 21:40:16
URL: http://nicle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0