Sista veckan

Wooohoo! Nu är det sista veckan på sommarjobbet, sen har jag ju gotlandslägret kvar, men det är ju faktiskt riktigt roooligt, så det är ju ganska lugnt. Måste dock koreografera en del, men det är lite svårt eftersom jag inte riktigt vet var jag ska lägga nivån... Jag har iaf hittat en låt att koreografera till. Den finns här nedan, Movits med "Nah na na", sen kommer jag väl ta typ "grenade", så det är ju kirrat egentligen.



Alex hade haft det jättebra på bröllopet och Jimmy, hans kompis som gifter sej hade sagt till Alex: "Fan asså, jag glömde helt bort att säga till dej att de e klart du får ta med din brud" Haha. Jag lägger all skuld på Alex. Han borde ha frågat tycker jag. Men det var ju skönt att höra att man var välkommen iaf.

Det här som min fina nicle skrev som kommentar till ett inlägg (jag fattar inte varför jag inte kan publicera det...) stämmer ju till 1000:

"Haha, fan vad muppigt. Vem är det som gifter sig? Jag menar, om den personen kan bjuda Alex så bör den väl bjuda dig med eftersom kompisen lär veta att ni BOR ihop? Ni är ju iprincip gifta. Nä, dåligt!"
SÅÅÅÅ SAAANT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0