Skolstart

Äntligen har skolan börjat, nu är vi DU2. Härligt känns det. Nollningen är igång. Vi var mycket fina idag när vi skulle träffa de nya ettorna. Idag efter skolan var jag med några sköna klassisar på Nancys, en liten lunchrestaurang vid rådmansgatan. Sedan åkte jag till mammas skola där jag fick skriva ut studieförsäkran, stipendie ansökningar och annat kul. Nu e jag hemma och Alex ska snart göra en pasta carbonara på något nytt spännande sätt =P.

Imorgon har vi kroppskunskap med James McNatt, har ingen aning vad vi kommer göra... kanske bara lite intro till James, vet ej... Sedan har vi modernt med Jeanette.
.
Under lunchen ska vi förhöra nollorna på våra förnamn, efternamn och gärna mellannamn och smeknamn.
Sedan ska vi ha möte med Jan i fyran. Jag antar att det är ett möte i lite lära känna varandra stuk och feedback "instruktioner" typ... kanske en liten saga också. Haha, det ska bli mysigt. Vi har fyra dansklasser under veckan, sedan rullar det riktiga schemat igång nästa vecka.
.
Såhär såg min vackra klass ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0