Svårt att gå upp?

Godmorgon bloggen. Idag var en sådan där dag jag inte kom upp ur sängen. Det var helt förfärligt. Jag tog ju klass igår för Malaya (vilket var sååå härligt o skönt o allt vad det kan vara), så jag tror att min kropp var lite trött.

Jag börjar klockan 08.30 och så eftersom bussarna ersätter tunnelbanan från hagsätra så måste jag gå hemifrån en timma innan jag börjar, så jag måste gå hemifrån klockan 07.30. Om jag vaknar av väckarklockan klockan 06.00 till exempel, då ligger jag och snoozar tills jag absolut måste gå upp trots att jag faktiskt inte e sådär SUPERtrött. Då brukar jag gå upp ca kl 07.15. En kvart innan jag måste gå.

Men nu har jag hittat på en ny taktik. Jag får inte snooza. Jag väcker mej själv klockan 07.00, för då har jag bråttom och MÅSTE iväg snart, vilket gör att jag blir lite stressad, så då brukar jag faktiskt vakna väldigt fort och vara väldigt effektiv på morgonen.

Men idag... ÅÅHH!!! Så otroligt vad jobbigt det var. Det var en sådan där dag då man bara måste snooza. Måste helt enkelt. Men jag tog mej upp när klockan ringde i alla fall vilket bevisar att min teori faktiskt fungerar. Men det är ju bara så jag fungerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0